dissabte, 12 d’abril del 2014

PA AMB OLI I SUCRE


PA AMB OLI I SUCRE

Pa amb oli i sucre,
quina pensada
per donar gust
a la mainada.
La llesca s'unta
amb el setrill
però amb molt de compte
que hi ha perill.
Després el sucre
ben escampat
que tot en quedi
ben impregnat.
I apa, a menjar-se'l,
que res no hi ha
més agradable
de mastegar.

Miquel Martí i Pol


PA AMB OLI I SUCRE
A mi m'ha agradat aquest poema i també les activitats i ja m'he aprés el poema d'en Miquel Martí i Pol.

Per fer pa amb oli i sucre necessitem :
una barra de pa, un setrill de l'oli i un paquet de sucre

Primer tallem la barra de pa amb el ganivet per fer una llesca de pa.
Després untem a la llesca de pa l'oli i l'escampem per tota la llesca de pa.
Per acabar també li posem una mica de sucre i que es quedi tot ben escampat i ben impregnat de sucre.
Pedro
Pa amb oli i sucre

Ens va agradar fer el poema d'en Miquel Martí i Pol i ens l'hem aprés de memòria.

Necessitem: una barra de pa, oli i un paquet de sucre.

Primer tallem la barra de pa amb el ganivet.
Després untem l'oli a la llesca de pa fins que tot hi quedi ben escampat.
I quan tot hi quedi molt escampat hi posem el sucre.
Franklin i Khuslen

Pa amb oli i sucre
Vaig llegir el poema de pa amb oli i sucre, vaig escoltar la cançó de pa amb oli i sucre
li vaig posar oli i sucre al pa, però no el vaig tastar perquè no m'agrada.
Yitie

Pa amb oli i sucre

Vaig fer una torrada de pa amb oli i sucre. Jo no he tastat la torrada de pa perquè no m'agrada. Va llegir el poema d'en Miquel Martí i Pol i era un poema molt bonic.
Paola