dissabte, 12 d’abril del 2014

UNA PLATA D'ENCIAM



UNA PLATA D´ENCIAM
M' estic aprenent la cançó. Vaig amanir una amanida d'enciam amb vinagre i sal. No vaig tastar la amanida perquè no m'agrada. Me van agrada molt esta activitat.
 Paola
UNA PLATA D'ENCIAM
Vaig amanir l'amanida amb oli i sal. Només li vaig posar un rajolí d'oli. Vaig aprendre la cançó de la plata d'enciam. Vaig tastar l'amanida d'enciam i era molt bona. Em va agradar el poema i l'activitat.
Khuslen

Una plata d'enciam
Els i nenes d'aula d'acollida vam amanir l'amanida amb vinagre, pebre oli i sal l'Almudena ens va dir si la volíem tastar però nomes el meu amic Khuslen i jo la vam tastar. L'amanida estava molt bona.
Ricardo

UNA PLATAD'ENCIAM
Jo poso la sal a l'amanida. En Manzoor posa el pebre a l'amanida. En Khuslen posa l'oli. En Franklin posa el vinagre. Jo suco el pa. Jo no vull tastar l'amanida perquè no m'agrada.
Khushi